FAQ

Veel gestelde vragen

Wat is inbegrepen in mijn boeking?

Drie overnachtingen in Hoeve Hurpesch, drie keer ontbijt, drie keer lunch en vier keer diner, drie dagen trainen onder professionele begeleiding, een lactaattest, een sportmassage, twee keer toegang tot het zwembad, gebruik van de Finse Sauna & de Hottub

Is het vervoer naar en van de Tristart Training Experience inbegrepen?

Het vervoer van en naar de Tristart Training Experience is op eigen gelegenheid.

Is drinken, ontbijt en avondeten inbegrepen?

De Tristart Training Experience is op basis van vol pension. Drinken, drie keer ontbijt, drie keer lunch en vier keer diner. Echter moet je energy drink, energy bars etc. zelf meenemen.

Moet ik mijn eigen fiets meenemen?

Ja. Het is de bedoeling dat je gebruik maakt van je eigen fiets. Dit zorgt uiteindelijk voor de beste trainingsresultaten en verminderd de kans op blessures. Dit kan zowel een triathlonfiets als een racefiets zijn.

Wat als ik niet beschik over een eigen fiets of niet de mogelijkheid heb om een fiets mee te nemen?

Als je geen eigen fiets hebt of niet de mogelijkheid hebt om deze mee te nemen dan kunnen we een fiets voor jou reserveren. Afhankelijk van het type fiets worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. Wil jij gebruikmaken van deze service, laat dit dan minimaal 6 weken van tevoren weten via info@tristart.nl. We willen dan graag hetvolgende van jou weten: type fiets, jouw framemaat, pedaaltype wel of geen helm. Jij draagt de verantwoordelijkheid voor de fiets is  gedurende de Training Experience.

Is er een leeftijdsgrens voor deelname aan de Tristart Training Experience?

Atleten die willen deelnemen aan de Tristart Training Experience moeten bij het inchecken 18 jaar of ouder zijn.

Is de locatie Covid proof?

Hoeve Hurpesch is een ruim opgezette hoeve die alle triatleten voldoende bewegingsvrijheid biedt. Het huis is geschikt voor 30 personen. Voor ons staat eenieders gezondheid voorop en zullen er dan ook alles aan doen om gedurende de Tristart Training Experience de geldende RIVM richtlijnen te volgen. Ook zorgen we voor extra hygiëne qua schoonmaken etc.

Wat is jullie beleid te aanzien van het Covid virus?

Helaas kun je niet deelnemen aan de Training Experience als je enige klachten van het Covid virus hebt of in contact bent geweest met iemand die positief is getest, de 14 dagen voorafgaand aan de start van de Training Experience.

Wat te doen als ik klachten krijg of ziek word tijdens de Tristart Training Experience?

Als je tijdens de Training Experience verkoudheidsklachten krijgt of ziek wordt dan zit er helaas niks anders op dan dat je de Training Experience moet verlaten om ervoor te zorgen dat we de gezondheid en het welzijn van alle deelnemers beschermen.

Wat gebeurt er als ik geblesseerd raak of een gezondheidsrisico heb in de aanloop naar de Training Experience?

Informeer ons hierover per e-mail (info@tristart.nl), zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Moet ik het volledige bedrag vooraf betalen?

Op het moment van boeken vragen we om een aanbetaling te voldoen van € 149,-. Voor het restantbedrag krijg je vier weken voor aanvang van de Training Experience een e-mail met daarin een betaallink.

Indien je binnen vier weken voor aanvang de Training Experience boekt, dan dien je gelijk het volledige bedrag te voldoen.

Wat is de toeslag voor online betalen met creditcard en IDEAL en wordt dit op alle betalingen gedaan?

Er wordt geen toeslag berekend voor creditcard of IDEAL betalingen.

Wat kan ik verwachten van Tristart in de aanloop naar de Tristart Training Experience?

We sturen jou ongeveer 2 tot 3 weken voor de Training Experience een briefing per e-mail met alle relevante informatie met betrekking tot de trainingsdagen.

Meld je aan voor onze updates

Heb je interesse in de Tristart Training Experience? Meld je dan nu aan voor onze updates en je bent direct op de hoogte van het eerstvolgende event.

ALGEMENE VOORWAARDEN

REISVOORWAARDEN PAKKETREIZEN

PRIVACY

DISCLAIMER

Pin It on Pinterest